Translate

2015. április 13., hétfő

kérdés 4.

Sziasztok!  

Eljött az idő ahhoz, hogy írjak ismét.

Kint jó idő van. 
Gondolom sokan a szabadban vagytok, viszont mások dolgoznak,
 vagy tanulnak a suliban.

Mit is akartam írni? JA IGEN!

Tudtátok, hogy ez nap arról lesz történelmi jelentőségű, amitől csak akarjátok? XD
 NEEEEM?!!! Nem baj. 

Viszont, ma reggel, amikor jöttem melózni (igen azt is szoktam) 
a villamoson láttam 2 BKV ellenőrt.
Olyan cukik voltak :De szó szerint megvesztek egymásért...
Nem tudom, hogy hívták őket. Most nevezzük őket Viktornak és Ferencnek :D
Szóval ott igazoltatták az emberkéket (jegyeket bérleteket kérem,stb).

És HOPPÁ mit látni?

Lesmárolják egymást. 
Szó szerint olyan nyelvest adtak egymásnak, mint amilyen én, 
vagy Ti adtok a barátnőtöknek :D Fúúúú mondom...
 XD Nem sikerült lefotóznom a meghitt pillanatot, ami lehet nem is baj :D

Na mindegy.. egy a lényeg: ragadjon a bélyeg... 

A viszont látásra!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése